Във връзка с НАРЕДБА №15 от 22.07.2019г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти Центърът предлага краткосрочни обучения по КРЕДИТНАТА СИСТЕМА ЗА УЧИТЕЛИ, работещи в училища, детски градини, възпитатели и педагогически кадри.


Изберете своята тема за обучение, Вземете 1 квалификационен кредит за 8 присъствени часа

Актуални теми на курсове в направление Природни науки и образование

1. Приложни мобилни устройства и предназначение (ЕЕА_ТК_2)/ (ЕЕА_КСТ_3)

2. Възпитание на личността (ПНО_ППИ_24)

3. Иновативни методи за обучение – приложение на интерактивна дъска. Работа в информационен облак (ЕЕА_КСТ_2.1)

4.  Използване на интерактивна бяла дъска в обучението - технологични и методически насоки (ЕЕА_КСТ_2.2)

5. Иновационни образователни технологии и дидактически модели (ЕЕА_КСТ_ЦИОТ_4)

6. Преодоляване на формирани модели на агресивно поведение у учениците (ПНО_ППИ_1)

7. Психология (ОЗЗГ_ОЗСД_1)

8. Компютърно моделиране - съвременни методически насоки в преподаването в начален етап (ПНО_ИИТ_2) 

9. Математическа и компютърна лингвистика – методика на преподаване, подготовка и провеждане на обучение в извънкласни форми (ПНО_ПМС_1)

10. Самооценяването в училище (ПНО_ППИ_29)

11. Теория и практика на конфликтите (ПНО_БЕЛИ_4)

12. Интерактивни методи и похвати в учебния процес в училище (ПНО_ППИ_6)

13. Интерактивни техники в обучението по литература (ПНО_БЕЛИ_3.1 / 3.2)

14. Развиване на умения за справяне със стрес, съхраняване и възстановяване на психо-емоционалното равновесие и подобряване на работоспособността (ПНО_ППИ_31)

15. Съвременен модел на учебно занятие. Планиране на педагогическата дейност (ПНО_ППИ_30)

16. Мениджмънт на социално-педагогически проекти (ПНО_ППИ_9)

17. Електромобили (ТФ_ДТТ_4)

18. Програмиране и използване на компютри (ПНО_ИИТ_1)

19. Говоренето като вид речева дейност (ПНО_ППИ_19)

20. Създаване и използване на електронни ресурси в обучението по математика (ПНО_ПМС_2)

21. Безопасни условия на труд в училища и детски градини (ПНО_ППИ_14)

22. Интердисциплинарен подход към формирането на ключови компетентности като резултат на училищното обучение (ПНО_ППИ_27)

23. Обучението по български език и литература на ученици, слабо владеещи български език (ПНО_БЕЛИ_5)

24. Усъвършенстване грамотността на учениците в I-IV клас чрез обучението по български език и литература (ПНО_БЕЛИ_1.1 / 1.2)

25. Класният ръководител и свободата му да възпитава граждански позиции у подрастващите /възможности и варианти за борба с наркоманията и зависимостта към алкохол/ (ПНО_П_5)

26. Формиране на компетенции за изграждане на ефективна образователно-възпитателна среда  в общуването и взаимодействието между учители- ученици- родители (ПНО_ППИ_32)

27. Мотивация за учене при ученици с различна степен на обучаемост (ПНО_ППИ_33)

28. Видове игри и игрови технологии в обучението при подготовката на децата за училище (ПНО_ППИ_25)

29. Развитие на творческите способности в предучилищна възраст (ПНО_ППИ_22)

30. Редуциране на агресивното поведение на децата от предучилищна възраст (ПНО_ППИ_2)

31. Как да създаваме интерактивни модели за обучение в детската градина (ПНО_БЕЛИ_6)

32. Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и деца с нарушена концентрация на вниманието (ПНО_ППИ_26)

33. Работа с деца и ученици със специални образователни потребности (СОП). Изграждане на позитивна, приемна и подкрепяща среда за деца и ученици със СОП (ПНО_ППИ_28)

34. Организация на обучението по математика в смесена възрастова група в детската градина (ПНО_ППИ_23)

35. Практически примери за успешно ползване на интернет ресурси в чуждоезиковото обучение (Езици_3)

36. Развитие на говорните умения на учениците при обучението по английски език в начален етап (ПНО_БЕЛИ_2) / (Езици_2)

37. Развитие на говорните умения на учениците при обучението по английски език като чужд (Езици_1)

38. Обучението по немски език, ориентирано към комуникативни задачи и развиване на комуникативна компетентност (Езици_4)


КУРСОВЕ ЗА ПЕДАГОГИЧЕСКИ КАДРИ ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА (БДП)

1. Методика на обучение по Безопасност на движение по пътищата (БДП) в детската градина, 1-4, 5-7 и 8-12 клас

2. Специфични умения на работа за членове на комисии по БДП в училище и детската градина

3. Планиране, организация и контрол на обучението по БДП

4. Интерактивни технологии и техники в обучението по БДП

5. Извънкласни дейности за обучение на децата / учениците велосипедисти

6. Актуални проблеми на обучението и възпитанието по БДП в СУ и детската градина

7. Новите учебни програми за обучение по БДП в детската градина, 1-4, 5-7 и 8-12 клас

8. Технология на провеждане на срочен контрол на обучението по БДП в 1-4 клас