Във връзка с НАРЕДБА №12 от 01.09.2016г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти Центърът предлага краткосрочни обучения по КРЕДИТНАТА СИСТЕМА ЗА УЧИТЕЛИ, работещи в училища, детски градини, възпитатели и педагогически кадри.
Изберете своята тема за обучение, Вземете 1 квалификационен кредит за 8 присъствени часа
Актуални теми на курсове в направление Природни науки и образование:
1.Приложни мобилни устройства и предназначение;
2.Развитие на творческите способности в предучилищна възраст;
3.Иновативни методи за обучение – приложение на интерактивна дъска. Работа в информационен облак;
4.Организация на обучението по математика в смесена възрастова група в детската градина;
5.Съвременни предизвикателства пред педагогиката в играта;
6.Играта в детската градина като инструмент за формиране на знания и личностни умения;
7.Педагогическо общуване и формиране на комуникативни умения;
8.Обогатяване на учителските компетенции за диференциране и индивидуализиране на работата с деца с различни възпитателно – образователни възможности;
9.Ръководство и организация на детска градина на открито;
10.Преодоляване на формирани модели на агресивно поведение у учениците;
11.Редуциране на агресивното поведение на децата от предучилищна възраст;
12.Портфолио на педагогическия персонал;
13.Педагогическа технология за подпомагане на учители при работа с деца-билингви;
14. Интегриране на деца към училищните условия /разширяване на социалните умения свързани с новия детски статус/;
15.Развиване на умения за справяне със стрес, съхраняване и възстановяване на психо-емоционалното равновесие и подобряване на работоспособността;
16.Класният ръководител и свободата му да възпитава граждански позиции у подрастващите /възможности и варианти за борба с наркоманията и зависимостта към алкохол/;
17.Умения за създаване на общност и работа в екип;
18.Безопасно поведение и сигурност на децата в критични ситуации;
19.Социализация, речево развитие и творческа дейност в периода на предучилищното възпитание;
20.Социализация, речево развитие и творческа дейност в начален етап на образование;
21.Интерактивни методи и похвати в учебния процес в училище;
22.Интерактивни методи и похвати във възпитателно – образователния процес в детската градина;
23.Практико приложни модели, упражнения и симулации за емоционално отреагиране;
24.Мениджмънт на социално-педагогически проекти;
25.Обмяна на добри педагогически практики в сферата на екологичното възпитание и краезнание в предучилищното възпитание;
26.Обмяна на добри педагогически практики в сферата на екологичното образование и краезнание в начален етап на образование;
27.Обмяна на добри педагогически практики по Социален и Природен свят в детската градина;
28.Обмяна на добри педагогически практики по Роден край, Околен свят и Човекът и обществото в начален етап на образование;
29.Безопасни условия на труд в училища и детски градини;
30.Психология;
31.Програмиране и използване на компютри;
32.Математическа лингвистика – методика на преподаване, подготовка и провеждане на обучение в извънкласни форми;
33.Възпитание на личността;
34.Компютърно моделиране за учители в начален курс;
35. Електромобили;
36.Методика на обучението по Безопасност на движението по пътищата (БДП) за учители от 1-4, 5-8 клас и детската градина;
37.Специфични умения на работа за членове на комисии по БДП в училище и детската градина;
38.Актуални проблеми на обучението и възпитанието по БДП в СУ и детската градина;
39.Планиране, организация и контрол на обучението по БДП;
40.Интерактивни технологии и техники в обучението по БДО;
41.Обучение на учители – ръководители на извънкласно обучение на деца – велосипедисти