Във връзка с НАРЕДБА №12 от 01.09.2016г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти Центърът предлага краткосрочни обучения по КРЕДИТНАТА СИСТЕМА ЗА УЧИТЕЛИ, работещи в училища, детски градини, възпитатели и педагогически кадри.

Изберете своята тема за обучение, Вземете 1 квалификационен кредит за 8 присъствени часа

 Актуални теми на курсове в направление Природни науки и образование:

1.Приложни мобилни устройства и предназначение;

2.Развитие на творческите способности в предучилищна възраст;

3.Иновативни методи за обучение – приложение на интерактивна дъска. Работа в информационен облак;

4.Организация на обучението по математика в смесена възрастова група в детската градина;

5.Съвременни предизвикателства пред педагогиката в играта;

6.Играта в детската градина като инструмент за формиране на знания и личностни умения;

7.Педагогическо общуване и формиране на комуникативни умения;

8.Обогатяване на учителските компетенции за диференциране и индивидуализиране на работата с деца с различни възпитателно – образователни възможности;

9.Ръководство и организация на детска градина на открито;

10.Преодоляване на формирани модели на агресивно поведение у учениците;

11.Редуциране на агресивното поведение на децата от предучилищна възраст;

12.Портфолио на педагогическия персонал;

13.Педагогическа технология за подпомагане на учители при работа с деца-билингви;

14. Интегриране на деца към училищните условия /разширяване на социалните умения свързани с новия детски статус/;

15.Развиване на умения за справяне със стрес, съхраняване и възстановяване на психо-емоционалното равновесие и подобряване на работоспособността;

16.Класният ръководител и свободата му да възпитава граждански позиции у подрастващите /възможности и варианти за борба с наркоманията и зависимостта към алкохол/;

17.Умения за създаване на общност и работа в екип;

18.Безопасно поведение и сигурност на децата в критични ситуации;

19.Социализация, речево развитие и творческа дейност в периода на предучилищното възпитание;

20.Социализация, речево развитие и творческа дейност в начален етап на образование;

21.Интерактивни методи и похвати в учебния процес в училище;

22.Интерактивни методи и похвати във възпитателно – образователния  процес в детската градина;

23.Практико приложни модели, упражнения  и симулации за емоционално отреагиране;

24.Мениджмънт на социално-педагогически проекти;

25.Обмяна на добри педагогически практики в сферата на екологичното възпитание и краезнание в предучилищното възпитание;

26.Обмяна на добри педагогически практики в сферата на екологичното образование и краезнание в начален етап на образование;

27.Обмяна на добри педагогически практики по Социален и Природен свят в детската градина;

28.Обмяна на добри педагогически практики по Роден край, Околен свят и Човекът и обществото в начален етап на образование;

29.Безопасни условия на труд в училища и детски градини;

30.Психология;

31.Програмиране и използване на компютри;

32.Математическа лингвистика – методика на преподаване, подготовка и провеждане на обучение в извънкласни форми;

33.Възпитание на личността;

34.Компютърно моделиране за учители в начален курс;

35. Електромобили;

36.Методика на обучението по Безопасност на движението по пътищата (БДП) за учители от 1-4, 5-8 клас и детската градина;

37.Специфични умения на работа за членове на комисии по БДП в училище и детската градина;

38.Актуални проблеми на обучението и възпитанието по БДП в СУ и детската градина;

39.Планиране, организация и контрол на обучението по БДП;

40.Интерактивни технологии и техники в обучението по БДО;

41.Обучение на учители – ръководители на извънкласно обучение на деца – велосипедисти